Find Us OIn Facebook

Askerlik Muayenemi oldukça geciktirmiştim. eve kağıt bile geldi. Şubat ayının ilk haftasına kadar muayene olmalısın diye. Şubat'ın 12'sinde muayeneye işten kopardığım izinden yararlanıp gittim. Yanında 2 adet vesikalık fotoğraf, nüfus Cüzdanı olsa yetiyor. Diplama veya Tastikname gitmiyormu diye merak edenlere bende sormadılar ama ne olur olmaz yanınıza alın derim.

Fotoğrafı olmayanlar telaşlanmasın Ankara / Akdere'deki askerlik şubesinde fotoğraf çektirme imkanınız var.

Telefonları güvenlik bölümüne bıraktıktan sonra içeri girersin ve her gördüğüne muayene nerede olunuyor diye sorarsın. Öncelikle içeri girmeden hemen en dip sağ köşede Danışma var oraya gidip muayene için sıra alacaktım diyorsunuz ve Kimliğinizi verdiğinizde 2 dakika içerisinde asker abiler size bir kağıt veriyor o kağıtta yazan ilçe ye göre sıraya giriyorsunuz. Çankaya, Yenimahalle, Gölbaşı gibi. Çankaya'da oturduğum halde Yenimahalle geldi ve hiç merdiven çıkmadan ilk kattaki Yenimahalle Birliği sırasına girip sıramın gelmesini bekledim. Kadın ve erkek sivil Memur'lar var işlemleri yapan. çok güler yüzlü davranıyorlar. ama zırt bırt şunu imzalat getir, şunu doldur getir, 10 dakikalık muayene için 2 saat dolanıp duruyorsun... Neyse sıramız geldi bayan memur işlemimizi yapıyor. sordu niye geç geldin diye, gelemedim dedim ama neyse o. Para cezası ödeyeceğim diyordum ama olmadı :) Bayan Memur git şunu komutana imzalat bana gel diyor. ama komutan'da danışmada imzadan sorumlu. komutan yerinde oturmuyor illa o kuyruk 10 kişi olacak sonra gelecek hepsini imzalayacak bitirecek sonra bi sigara molası ardından işlem yapan memurların arasında gezinmeler. asla tek kişi için gelip imza atmaz. en az 3 kişi olacak ki öyle.

Her neyse imzalattıktan sonra benimle ilgilenen bayan Memur'a dosyamı götürdüm. dosyanın üstüne ek yaptı ve git dışardan muayene'ni ol dedi. muayene yeri dışarıda Danışma'nın yanında büyük tabelada Doktor yazar. girdim bir asker abimiz oldukça güler yüzlü. ben tamamen soyunacağım sanar iken olanlar sadece şu. Gittikten sonra kantara çıkıp boy kilo testi yapıyor. daha sonra kolunda yara, bere, dövme izi varmı dedi yok dedim, sonra tamam dedi askere elverişlidir diyip şimdiden hayırlı teskereler diyip yolladı. çıktıktan sonra yine bayan memur'un yanına gittim ve bana sadece sünüs bilgileri olan bir dosya verdi ve bütün işlemler bu kadar dedi. Mayıs'ta askerim allah'ın izniyle.

Eğer 1993 doğumlu iseniz ve Akdere askerlik şubesine gelecekseniz bu yazdıklarım size bir önbilgi gibi bişey olsun istedim.

Şimdiden hepimize hayırlı teskereler 93/2

6 Yorumlar

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

  1. emeginize saglık.süper olmuş

    YanıtlaSil
  2. mrb iyi günler benim sag ayagım amaliatlı sag bacagım sol bacama göre 4 cm ince ama aksama yok koşuyorum yürüyorum zıplıyorum yani her spor dallarıyla ugrasıyorum acaba beni askere alırlarmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne oldu muayene oldun mu aynı durum bende de var bana elverişlidir dediler

      Sil
  3. alırlar kardeşim ama komando olabilir misin bilmiyorum

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar muayenede ben komando olmak istiyorum ne demem gerekiyor imzamı atacam yoksa söyleyecemmi ben orta okul mezunuyum lütfen cevap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim açık konuşayım o biraz şans işi

      ben komando olmak istemiyorum dedim ama komando birliğine düştüm.
      bir arkadaşımda aksine komando olmak istiyorum dediği halde jandarma oldu.

      şans yani

      Sil

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Daha yeni Daha eski