Find Us OIn Facebook


   Merhabalar arkadaşlar. Bildiğiniz üzere bir önceki konumuzda İnternet Download Manager programının Setup dosyasını paylaşmıştık. İyi hoş yüklüyoruz kullanıyoruz ama bi süre sonra sizden tekrar güncellemenizi istiyor. Yani burada para kazanmak için bir yol bulmuşlar ama biz türkler'de para verecek göz varmı. Bununda bir yolunu elbet buldular.Birçok kullanıcı nın en sevdiği programlar arasında yer alan ''İnternet Download Manager'' sadece bu yönünden dolayı kullanıcıları sıkıntıya sokuyor. İşte bugün size bunun çözümünü resimli olarak anlatacağım.

İşte Karşınızda İnternet Download manager'i tam sürüm yapma.
  • İndirdiğiniz rar dosyasının içinde resimdeki gibi setup,crack dosyaları olacaktır. İlk olarak ''Setup''u yapın
  • NOT: Daha önceden yüklü olan ''İnternet Download Manager''i daha güvenli bir kurulum için kaldırın ve sitemizden indirdiğiniz resimde görülen idman607 adındaki ''Setup''u Kurun. İndirmediyseniz aşağıdaki linkten güvenli bir şekilde beklemeden hemen indirebilirsiniz.
  • İndirme sayfasına gitmek için tıklayın









  • Kurulum bittikten sonra indirdiğiniz dosyanın içindeki Crack klasörünü açın.




  • Kopyaladığınız Crack kısayolunu Bilgisayarım/ Programı kurduğunuz yeri açın. Genelde Zaten Yerel Disc C/Program Files'in içinde olur.






  • En son olarak indirmiş olduğunuz dosyanın Crack kısayolu içindeki 32 bit veya 64 bit'lik olanlardan hangisi sizin Bilgisayar için uygunsa onu tıklayıp çalıştırın.






  • İşte gördüğünüz gibi Programımız tam sürüm oldu. 



38 Yorumlar

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

  1. hocam rar şifresi nedir

    YanıtlaSil
  2. RAR ŞİFRESİ BURADA MEVCUT

    http://murat-fan.blogspot.com.tr/2014/08/internet-download-manager-full-indir.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam şifrenin sitesini vermişsin de bulamıyom

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim. :D

    YanıtlaSil
  4. Hocam acaba tam sürüm oldugunu nasıl anlayacgız acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar İnternet download manager'i açın. üst menüde bulunan yardım sekmesine gelin ve orada bulunan ''IDM Hakkında'' butonuna tıklayın. o bölümde ''Bu ürünün lisanslı kullanıcısı'' alanında isim görünmesi lazım.

      Sil
  5. dostum çok tşkr ederim başarılı

    YanıtlaSil
  6. Aksam deneyeceğim ınsaallah basaririm

    YanıtlaSil
  7. Insaallah basaririm akşam deneyeyim

    YanıtlaSil
  8. Aksam deneyeceğim ınsaallah basaririm

    YanıtlaSil
  9. hocam yükledim ama filmleri tam indirmiyor 2 mblık bölümünü indiriyor ve ilk başta açıldığında bazı dosyalar ilişkilendirilemedi yeniden yükleyin diyor neden acaba

    YanıtlaSil
  10. walla aynen uyguladım ve oldu emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Hocam video açtığımda idman sekmesi gelmiyor. yardımcı olur musunuz ???

    YanıtlaSil
  12. Hocam söylediklerinizi yapıp programı kurdum. bilginize sağlık. fakat video açıldığında otomatik gelmesi gereken indir butonu gelmiyor.

    YanıtlaSil
  13. ALLAH RAZI OLSUN SORUNSUZ ÇALIŞIYOR

    YanıtlaSil
  14. rar şifresi yok ya nasıl bulacam

    YanıtlaSil
  15. rar şifresini bulamıyorum nasıl yapıcam ?

    YanıtlaSil
  16. kardeşim bn uzantıyı ekliyemiyorum bi yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  17. kardeşim bn uzantıyı ekliyemiyorum bi yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  18. Hocam allah razı olsun senden günlerdir bunu arıyordum

    YanıtlaSil
  19. hedefi farklı kaydet sürekli yeniden dene halinde olmuyor bir türlü yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  20. hocam rar şifresini bulamadm

    YanıtlaSil
  21. LİNKTE SORUN MU VAR ACABA

    YanıtlaSil
  22. Linkten indiremedim.Başlamıyor bcvc den

    YanıtlaSil
  23. hocam rar şifresini nasıl bulacam indirdim şifre istiyor

    YanıtlaSil
  24. hocam rar şifresi nerde bulamadım

    YanıtlaSil
  25. eyvalllah kardesm emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  26. teşekkürler çalıştı

    YanıtlaSil
  27. Murat-Fan şifre budur

    YanıtlaSil
  28. hocam herşey oldu ama video açıldığında idm'nin indirme barı açılmıyor. bundan dolayı nasıl indireceğimi bulamadım yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  29. murat hocam bilgisayarıma kurdum bi sıkıntı yok ama google chorem den girdiğimde mesela youtube linki göstermiyor ve uzantılar kısmına da eklenme di yardımcı olurmusun ?

    YanıtlaSil
  30. chrome de çalşmıyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Daha yeni Daha eski