Find Us OIn Facebook

Survivor Adasında yaşamak çok güzel olurdu. Bu Teknoloji denilen icatlar yüzünden artık insanlar birbirinden uzaklaşıyor. Arkadaşlarınla Okeye 4. arayıp karşılıklı güle eğlene oynamak varken, bir kapalı oda içinde bilgisayar başında tanımadığın kişilerle sohbetsiz, muhabbetsiz oyunun zevki olur mu hiç

Birçok sosyal paylaşım sitesinde +1000 in üstünde arkadaşı olup paylaştığı her içeriğe saniyede onlarca beğeni gelir ama gel gör ki mahalle ve çevresinde tanıdığı ve yüz yüze görüştüğü arkadaş sayısı çok azdır. Bunun nedeni elbette ki Teknoloji. Çok iyi bilirim ben, okuldan eve geldiğimde mahalle önü ana, baba günü gibi ve çantayı atmayla dışarı çıkmamız bir olurdu. Okul üniformasıyla maç yaptığımı bilirim ben. ama şimdi geçtik okul çağını tabii ki. işten çıkıp mahalleye adım atıyorum tıpkı korku filmi gibi. Mahallede top oynayan, Koşturan, saklambaç oynayan birilerini görmek imkansız çünkü hepsi evinde yada İnternet Cafelerde amaçları Facebook, Twitter, ve oyun

Televizyon, Bilgisayar, Cep telefonları ile kaybedilen her zaman bizi doğal yaşamdan uzaklaştırıyor. Bayramda bile annenin, babanın elini öpmeye gitmeden telefonla bir bayram mesajı atıyım birde mazeret tamamdır diyenleri gördüm. Teknolojiye bu kadar aldanıp yakınınızdaki güzellikleri kaçırmayın...

Post a Comment

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Daha yeni Daha eski