Find Us OIn Facebook

Bundan 2 hafta önce vizyona giren ''Yıldızlararası'' filmine gitmeyi düşünüyorum bu aralar ve bir aksilik olmazsa inşallah boş bir zamanımda ilk yapacağım iş bu filme gitmek olacak. Peki bana ''Kesinlikle'' dedirten şey nedir.

1.) Christopher NOLAN
2.) Filmin ilgi Çekici Konusu
3.) Olumlu Yorumlar


1.) Christopher NOLAN
Hani işini dört dörtlük yapan insanların da üst sırasında olup tek başına işini yapan ve yerini kimseye kolay kolay kaptırmayan insanlar vardır ya parmakla gösterilecek kadar az. İşte Sinema'nın parmakla gösterilecek yönetmeni'dir Christopher NOLAN. Bir insanın yaptığı bütün filmler hafızalara kazınır mı? kazınır.

Batman serisi, Prestij, Başlangıç, Akıl Defteri, Uykusuz ve şimdi de Yıldızlararası.

Yapmış olduğu tek filme kötü diyecek yüz olamaz ben sinema'yı seviyorum diyen birisinde.  İşte bu yüzden diyorum ki;  Bu filme gitmeyi düşünüyorum.

2.) Filmin İlgi Çekici Konusu
Filmin geçtiği yakın gelecekte yeryüzünde yaşam, artan kuraklık ve iklim değişiklikleri nedeniyle tehlikeye girmiştir. İnsan ırkı yok olma tehlikesiyle yüzyüzedir. Derken yeni keşfedilmiş bir solucandeliği, tüm insanlık için umut olur. Buradan geçip boyut değiştirerek daha önce hiçbir insanoğlunun erişemediği yerlere ulaşmak ve insanoğlunun yeni yaşam alanlarını araştırmak ise bir grup astronot-kaşife kalır. Bu kaşifler, geçen 1 saatin dünyadaki 7 yıla bedel olduğu ortamda hem hızlı ve cesur olmak zorunda kalacaklardır.
Not: Alıntı: Sinemalar.Com


3.) Olumlu Yorumlar
Sinemayı sevdiğim için internet üzerinde bulunan birçok sinema sitesine üyeyim. haliyle bu film hakkında yorumları bu siteler üzerinde inceledim ve olumlu sonuçlar aldım. bir filme bir izleyici iyi derken bir başka izleyici sevmediğini dile getiriyor ama bu filmde bu olay devre dışı bırakılmış :)
Okumuş olduğum yorumların yaklaşık %97 gibi büyük bir kısmı filmi sevdiğini, filme gideceğini ve diğer filmleri gibi hafızalardan silinmeyeceğini dile getiriyor.
İşte bu yüzden yeniden diyorum ki;  Bu filme gitmeyi düşünüyorum.


* Yıldızlararası /İnterstellar Film bilgileri ve Fragmanı için tıklayın.

Post a Comment

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Daha yeni Daha eski