Find Us OIn Facebook

Şuanda takip ettiğim bütün diziler hafta hafta gösterildiği için sürekli beklemek zorunda kalıyorum. o yüzden birçok sinema sitesinde, yorumlara bakarak bir yabancı dizi'ye daha başlamak istedim ve dün itibari ile başladım.  Adı ''The 100''

The 100 Nedir
97 yıl önce Nükleer Agmageddon Dünyanın bir kısmını yok etmiş ve bir grup insan dünya'dan uzaklaşıp uzayda bir yer inşa edip orada yaşamaktadırlar. Ama sürekli olarak sayıları çoğaldığı için yavaş yavaş kaynakları da erimektedir.İşte Bu yüzden insanlar dünya'da yaşamın olup olmadığını öğrenmek isterler ve uzaydan Dünya'ya içlerinde,Hırsız,Katil,Zanlı olarak seçilmiş 100 kişiyi göndermektedir. Dizi adınıda buradan alıyor zaten The 100 (The Hundred)







İlk bölümde Dünya'ya adım atan 100 kişilik grup Weather Dağı'nda gizli yaklaşık 300 kişilik yiyecek olduğunu öğrendikten sonra oraya doğru yola koyulurlar ama hepsi değil tabii. çünkü dünya'ya geldiklerine sevinen ve o yüzden yiyeceği bile gözü görmeyen insanlar daha fazla aralarında.

Clarke, Octavia, Finn, Jasper ve Monty ile beraber Weather Dağı'da gitmek için hemen yola çıkarlar ama orada yanlız değillerdir. ve Weather Dağı sınırını geçince neler olacağını bu bölümde göreceksiniz.

Dizi gerçekten çok güzel ve şuanda 2.sezonu yayınlanıyor. umuyorum ki bitmesi biraz zaman alır.


* Bu Sayfa Her Bölümden Sonra Güncelleniyor.


Post a Comment

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Daha yeni Daha eski