Find Us OIn Facebook

Geçenlerde Televizyonda Batman filmini izliyorum aniden reklam girdi. Bende elimde kumanda ile kanalları dolaşırken Kanal 7'de Dünyayı Geziyorum adında bir program gördüm. Yabancı ülkelere ilgim çok olduğundan dolayı reklam bitene kadar bakayım dedim ve sonuçlar :)

Ayna Programını birçoğumuz biliriz dimi. Abimiz oldukça güzel konuşma tarzıyla, giyimiyle, kuşamıyla, birçok dil'i de bilmesi de var tabii. Her ülkeden insanı kendine çekiyor. Sempatik abimiz. Bu Ablamızda emek vermiş tebrik ediyorum ama eksiği çok fazla


Dünyayı Gezdiriyorum :)

Ablamız Ayna Programı'nın bayan versiyonu olarak çıkmış yollara ve birde farklılık yaratayım demiş. Yeni doğan çocuğunu kucağına alıp, daha 1 yaşına girmeden dünyayı gezdirmeye niyetliyiz anlaşılan. Program'ı sırf görüntü için izledim desem yalan olmaz. Ablamız kucağına almış bebeğini hiçbir ayrıntıya giremiyor nedense. Yabancı dil desen, bu ve bunun gibi programlar için yeterli değil bence. karşıdaki insanın sadece halini, hatırını soruyorsun abla. Amacın bebeğini gezdirmek ise bari düzgün tut şu bebeği düşüreceksin abla.  Programın ismini de ''Dünyayı Gezdiriyorum'' olarak değiştirin Olsun bitsin.

Post a Comment

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Daha yeni Daha eski