Find Us OIn Facebook


Her dönem kaçırmadan izlediğim ve ileri ki dönemlerde de Allah ömür verdiği sürece izleyeceğim Survivor bu dönem rotadan iyice dışarı çıktı.
Yarışmanın hazırlıkları, gösterilen emek hakkında hiçbir laf söyleme hakkım yok hepsi on numara. Acun Abi başta olmak üzere yarışmanın iyi yerlere gelmesi için canını dişine takan tüm çalışanlarına ayrıca teşekkür ediyorum. Ama bu dönem ekranlara giren Survivor All Star'da hoşuma gitmeyen birkaç husus var. Bu iki husus tabi ki Survivor çalışanlarının değil,yarışmacıların ve bizim hatalarımızdan kaynaklı


1.) Dostum ise yazmam arkadaş
Survivor All Star'da yarışan hiçbir oyuncu burada bu dönem ve ilk defa ekran karşısına çıkmıyor. Haliyle geçen dönemlerden kalan husumet, kin besleyen yarışmacılar o geçen senenin acısını çıkartmak için, karşısında ki kişi (takımındaki kişi) oyunlarda ne kadar iyi performans sergilerse sergilesin her konsey günü onun adını yazıyor. Haliyle Survivor'da elenmesi gereken yarışmacılar kalırken canını dişine takan yarışmacılar eleniyor. Ha bir de tam tersi bir olay var. Yarışmalarda etkisiz olduğu için yazılan bir isim gidince, adada kıyamet kopuyor ve Ünlüler & Gönüllüler kendi aralarında bile 2'ye ayrılıyor. Nedeni ise: O Benim kardeşimi yazdı, ben artık onunla dost değilim. Bu Nasıl bir mantık arkadaş. Geçen dönemlerde ne güzel takımlar güzelce yarışırdı. Etkisiz olan yarışmacıyı herkes gördüğü için, atıyorum 10 kişiden 8'i oyunlarda etkisi olmayan ismi yazar ve o zayıf halkayı elenirdi. Şimdi ise yarı yarıya bir oy çıkıyor. Ve Sen oyunun en zayıf halkasını konsey'de yazdı diye, takımına birçok oyunda büyük katkı sağlayan isimlere kin besleyeceksen sende ekrandan o saygıyı alamazsın kusura bakma.


2.) SMS Sonuçları beni çok şaşırtıyor.
Kim ister Survivor All Star'a katılma şansını elde ettikten sonra sakatlanıp oynamamayı. Kimse...
Bahsetmiş olduğum isim Anıl. Sakatlığı elbette kötü bir durum. Allah acil şifasını versin. Oyunlarda oynayamıyor bu belli bir şey ama sen oyunlarda oynayamayan bir adamı her hafta SMS oylamasında nasıl 1.çıkartırsın anlamış değilim. Acun Abi'nin yaptığı her işin sağlam olduğunu bilmesem oylamalarda yanlışlık oldu yada oluyordur derdim ama öyle bir şey olamaz. Kimse bir başkası için kendi geleceğini tehlikeye atmaz. O yüzden burada tek suçlu Milletimizdir.

Attığın oyu sevdiğin için mi, yoksa acıdığın için mi atıyorsun bilmiyorum ama oyunlarda katkı sağlıyor diye atmadığınız kesin. Yanlış anlamayın beni; ben Anıl'a ya da bir başkasına kötü demiyorum ve öyle bir hakkımda kesinlikle yok. Bugün Anıl'ın yerinde olan kişi Hasan, Turabi, Hakan yada Hilmicem olsa yine aynısını söylerdim. Adaletin Survivor'da bile kalmadığını düşünüyorum.

En düşük performans sergileyen bir oyuncu yarışmayı kazansa bile bu saatten sonra hiç şaşırmam. İnanırım...

Post a Comment

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Daha yeni Daha eski