Find Us OIn Facebook

Merhaba siz değeri murat-fan okuyucuları.

Bir Yüzüklerin Efendisi hayranı olarak Lord Of The Rings Conquest oyununu bilgisayarıma yükledim. Filmine olan sadakatim ve bağlılığım yüzünden olsa gerek 1 gün içinde oyunun bütün bölümleri bitti. Bazı bölümlerde karşılaştığım hataların çözümler,ipuçları vb. şeyleri paylaşmak istedim. Bölüm bölüm gitmek en iyisidir dedim ve tam çözüm olarak karşınızdayım. 

Hergün resimli olarak 2 bölüm halinde tam çözüm yayınlayacağım :) Takipte Kalın.

Evettt.. Başlayalım.

1.Bölüm - The Siege of Helm's Deep

Oyuna ilk olarak size sunulan iki karakterden birisi ile başlıyorsunuz. Ben normal savaşçı ile başladım.



Burada ilk olarak ok ile gösterilen ve beyaz ile çizilen bölgeyi aşmadan bu bölge içine giren orcları 1:30 dk süre boyunca püskürtmek.



Ondan sonra resimde görüldüğü gibi meşale taşıyan orklar'ı kale surlarına yaklaşmadan öldürmek. Benim tercihim Okçu'yu alıp kulenin üst tarafından temizlemenizdir. CTRL tuşuna basıp ZOOM yapıp Kritik atabilirsiniz. (Kafadan vurursanız tek oka yatar) Ama arada sırada arkanıza da bakın çünkü kale surlarından atlayan orklar direkt olarak sizi hedef alır.

Daha sonra kale kapısına gideceksiniz. çünkü orkların hepsi kapıya dayandı ve orayı temizlemeniz 
gerekmektedir. Ben aşağı kadar temizledim :)



Tabii bu sırada size yapılan büyük br süpriz vardır. Meşaleci Orclar'dan birisi Kalenin duvarında yarık açar ve orklar bu yarıktan içeriye sızmaya başlar.



Aragorn olma seçeneği geleceği için ilk olarak Kral Theoden'in kral odasına sızan orkları öldürmek.
Daha sonra size Aragorn olma seçeneği gelecek.


Aragorn olduktan sonra oyuna ilk başladığınız yere gidip iki tarafıda orclardan temizlemeniz gerekmektedir. Aragorn'un skilleri falan oldukça etkilidir. Özellikle düşmanın toplu geldiği anda Hayaletleri çağırabilirsiniz.



İki tarafı da aldıktan sonra aşağı inip 1:30 dk süre içinde gelen bütün orkları öldüreceksiniz. Ve böylelikle bölüm sonra erecek.



Victory


Post a Comment

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Daha yeni Daha eski