Find Us OIn Facebook

Rezaletin böyle olur mu ya ?

Bu Tarz Benim Nedir ???

Dışarıdan topladıkları işsiz 20 kızı karşılarına çıkartıp arzsın yada değilsın diyerek rencide edici laflarla bunaltan ve buna yarışmacılarında altta kalmamak için cevap vererek 2-3 saati böyle geçirdikleri saçma sapan bir yarışma programıdır.

Yarışmanın Adı Yanlış Bir Kere

Bu Tarz Benim diye diye Tarz falan kalmadı ortada, Özellikle Jüri üyelerinin kendi hallerine bakmadan, yarışmacılara; yok sen çok cılızsın, yok sen çok şişmansın, bu elbise seni açmamış gibisinden gaflar insanı deli ediyor ama, ülkemizdeki işsizlik oranı çok olduğu ve uçkura düşkün bir millet olduğumuzdan ve televizyondan başka uğraş olmadığından bu ve bu gibi programlar reyting rekorları kırıyor. Yarışmanın kuralı belli: Jüri gelen bütün kızların elbiselerine puan verir ve en yüksek puanı alan 100 bin TL ile evine gider. Ama bu olayı aşmış arkadaş. Sırf iki tane cadaloz kız var birbirlerine sürtüşmek için yer arayan, milletmiz bunların kavgasını izlemek için açıyor bu programı, Eee adamlar da düşünüyor benim formatım böyle ama ben şimdi bunlardan birini elersem eğer izleyici kitlesi azalacak. Madem böyle gerizekalı bir kadro ile böyle rezelet bir program yapıyorsunuz ve devam etmek için elinizde olan herşeyi size milletimiz vermiş ( REYTİNG) devam edin ama adını bari değiştirin programın. Ne bileyim (Yırtarım Ağzını ya da Tarzıma Laf Yok)

+ Güzel Türkiyem'in Güzel insanları sizleri anlamıyorum. Neden hep kötü olana ilgi duyarsınız ki.

Post a Comment

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Daha yeni Daha eski