Find Us OIn Facebook

Bir zamanlar benimde bilgisayarımda bulunan bu lanet olası hata için İnternet de birçok arama yapılmış ama sorunu hala çözemeyen çoğu bilgisayar kullanıcısı bu yüzden isyan ediyor.

Bu hatanın genel nedeni bilgisayarınıza indirmiş olduğunuz dosyaları virüs taramasından geçirmeden açmak veya bir tür ofis programı yüklerken yarıda bırakıp kesmek olmuştur.


HATANIN ÇÖZÜMÜ


Başlat tıklayıp Çalıştır butonuna basın. aç sekmesinde ki kutuya regedit yazın ve şu adımları izleyin.

HKEY_LOCAL_MACHINE SYSTEM
CurrentControlSet
Control
WOW sekmesine tıklayıp sağ üstte cmdline yazısını silin. 

Bilgisayarınızı yeniden başlatın.

Ve bir yorumu ihmal etmeyin.

76 Yorumlar

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

  1. Allah razı olsun murat kardeşim vallaha işe yaradı allahını seveyim senin :)

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun çok işime yaradı saol...

    YanıtlaSil
  3. kardeşim çok teşekkür ederim böyle lanet olası bişeyden kurtuldum gerçekten cok cok sağol

    YanıtlaSil
  4. cok sağol kardeşim oldu :)

    YanıtlaSil
  5. Abi WOW dan Sonrası yok bende yaa !!;*

    YanıtlaSil
  6. Abi WOW dan Sonrası yok bende yaa !!;*

    YanıtlaSil
  7. HKEY_LOCAL_MACHINE
    SYSTEM
    CurrentControlSet
    Control
    WOW sekmesine tıklayıp sağ üstte cmdline yazısını siliyoruz...

    Bilgisayarınızı yeniden başlatın.

    Geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  8. abi cok tesekur ederim allah senden razı olsun

    YanıtlaSil
  9. abi allah razi olsun allah senin sorunlarinida cözsün amin saol

    YanıtlaSil
  10. dediğiniz işlemi yapıyorum fakat regedit yazıp entere bastıktan sonra kayıt defteri yenileme yöneticiniz tarafndan devre dışı bırakılmıştırdiyor :S

    YanıtlaSil
  11. ALLAH razı olsun murat kardeş. ALLAH ne muradın varsa versin. Çok şükür düzeldi saolasın. İyi günler

    YanıtlaSil
  12. teşekkür ederim kardeş

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar nasıl yapcam tam olrk cmldine yok yardm edermsnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş orda dosya falan var sağ üste dosya düzen falan yazıyo onların birinde bul var tıkla ona cmdline yaz bende çıktı sildim denicem şimdi inşallah olur

      Sil
  14. Çok teşekkürler,onca sayfada çözüm aradım,Sizi Allah karşıma çıkardı,bir dk da halloldu,tekrar teşekkür eder başarılar dilerim..

    YanıtlaSil
  15. Kardeşim Allah Razı Olsun. Bu hatayı alıyorum diye Windows'u 5 kez formatladım senin bu yazdığından sonra düzeldi.

    YanıtlaSil
  16. teşekkür ederiz efendim

    YanıtlaSil
  17. gerçekten teşekür ederim

    YanıtlaSil
  18. Allah razı olsun oldu gerçekten

    YanıtlaSil
  19. helal olsun !!!sen adamsın sen adamın dibisin:))

    YanıtlaSil
  20. helal sana allah razı olsun senden tuttugun altın olsun

    YanıtlaSil
  21. salih bayla07 Şubat, 2014

    kardeş çok teşekkürler çok büyük dertten kurtardın beni sağol.eywallah

    YanıtlaSil
  22. Eyvallah Gardaş çok sağol,valla uyuz etti beni bu hata.

    YanıtlaSil
  23. olmadı abı yardım lazımm

    YanıtlaSil
  24. cmdline yazısı yok neden

    YanıtlaSil
  25. kardesim su cmdilleyi bulamiyorum tw de bana yardimci olun lutfen

    YanıtlaSil
  26. çok teşekkürler Allah razı olsun kafayı yemek üzereydim

    YanıtlaSil
  27. Kardeşim aynı hatayı alıp dediğin şekilde yapıyorum ama wow klasörünü seçtiğimde sağ tarafta açılanlar arasında cmdline yok:((((

    YanıtlaSil
  28. sağ üstte cmdline yazısı yok napcam

    YanıtlaSil
  29. bende wow da cmdline diye bişi yok

    YanıtlaSil
  30. Allah senden razı olsun ya

    YanıtlaSil
  31. Wow sekmesinde cmdline yok :(

    YanıtlaSil
  32. kardeş wow sekmesine giriyorum cmdline diye bi şey yok nasıl olcak bu iş

    YanıtlaSil
  33. allah razı olsun kardeşim başarılarının devamını dilerim kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  34. Allah razı olsun kardeşim saol varol :)

    YanıtlaSil
  35. Günaydın,

    WOW sekmesine tıklayıp sağ üstte cmdline yazısı yok bende

    yardım edebilirmisin

    YanıtlaSil
  36. wow dan sonra cmdlıne yok bende ama karedeşim

    YanıtlaSil
  37. cmdlıne yazısı yok bende ne yapıcam?

    YanıtlaSil
  38. kardeşler wowdan sonrasını nasıl yapçaz cmd göremıom

    YanıtlaSil
  39. Selam arkadaslar ben yapamadım da bırı bana yardımcı olabılır mi ?

    YanıtlaSil
  40. Arkadaslar ben yapamadım da bana yardımcı olabılecek bırı war mı

    YanıtlaSil
  41. Çok Saol ama olmadı Bi yardım etsen olmazmı cmdline yi sildim kapadım actım olmadı

    YanıtlaSil
  42. wow sekmesinden sonra yazı yok ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  43. wow sekmesinden sonra cmdline tazısı yok ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  44. admin sağol da wow a kaadar herşey yolunda gidiyo wowa tıklıyorum sağ tarafta 5.6 tane bişeyler geliyor fakat hiçbirinde cmdline diye bişey yok,yardım lütfen acaip bunaldım çnkü bnlardan

    YanıtlaSil
  45. Büyük ihtilamalle windows 7 veya wista kullanıyor olduğunuzdan dolayı görünmüyor.
    cmdline yazısı yok ise şu bağlantının çözüm kısmını inceleyiniz.

    http://support.microsoft.com/kb/324767/tr

    YanıtlaSil
  46. abi allah senden razı olsun

    YanıtlaSil
  47. Allah razı olsun kardeşim emegine saglık..

    YanıtlaSil
  48. saolasın canım kardeşim benim :)))))))))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  49. ALLAH razı olsun kardeşim

    YanıtlaSil
  50. TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  51. Şu an deneyeceğim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  52. iyiki senin gibi adminler var sağol

    YanıtlaSil
  53. Teşekkürler. Allah RAZI OLSUN. Kardeşim

    YanıtlaSil
  54. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  55. Allah razi olsun 1 senedir bunla uğraşoyoruz gecti

    YanıtlaSil
  56. Hatanın Farklı türleride var Yapamayanlar böyle yapacak Görev yöneticisi işlemlerden llass diye bişey olcak adını tam bilmiyomda görürsünüz Önu sonlandırcaksınız.Sonra Çalıştıra C:/win yazıp klasörün içindeki herşeyi silin Sakın klasörün içindekinleri açmaya kalkmayın aynı hatalardan 100 lerce çıkar.

    YanıtlaSil
  57. çok yardımcı oldunuz teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  58. Sagolasimmm

    YanıtlaSil
  59. sağol canımın içi D:

    YanıtlaSil
  60. adamın dibisin brooo!!! varol. net çözüm

    YanıtlaSil
  61. Allah razi olsun 1 haftadır bunla uğraşoyoruz gecti Çok Saol Abi

    YanıtlaSil
  62. Allah razı olsun çok işime yaradı saol...

    YanıtlaSil
  63. Sağlasın kardeşim :)

    YanıtlaSil
  64. EywAllah kardeş sagolasın

    YanıtlaSil
  65. Kardeşim eline sağlık. işime yaradı...

    YanıtlaSil
  66. Allah razi olsun kardesim 3 gundur cozmeye calisiyorum mcrosoftun her dedigini yaptim olmadi adamlarin yapamadigini yapmissin kardesim helal olsun allah ne muradin varsa versin.

    YanıtlaSil
  67. Kardeş benim hata biraz farklı svchost.com diye bir virüs vardı zaten sıkıntı çıkarıyordu bu da sanırım o yüzden çıkıyor hiçbir uygulamayı yönetici olarak çalıştırmadan açmıyor (regedit,msconfig dahil) ve WOW'da cmdline yok setup'un içinde var CmdLine ne yapmam gerek?

    YanıtlaSil
  68. Süpersiniz şak dedi kesti

    YanıtlaSil
  69. Allah razı olsun abi kafayı yiyecektin

    YanıtlaSil
  70. çok sağol başkan Allah razı olsun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Daha yeni Daha eski