Header Ads

Ünlüler Takımı İyice Zıvanadan Çıktı


Bu Dönem Tv8 ekranlarında haftanın beş günü boy gösteren Survivor All Star'da gerilim iyice artmış durumda. Tabii bu gerilim hiç sevmediğim Ünlüler takımında daha çok öne çıkıyor...

Gönüllüler takımı son 6 ödül oyununu kazandıktan sonra, Ünlüler takımında ipler koptu ve hırs yapıp oyun kazanmayı istemek yerine baktılar böyle olmuyor, çirkefleşmeyi seçtiler. 

Bugün yani 20.05.2015 tarihinde oynanan erzak oyununda, Ödül alamamaktan bıkmış ünlüler takımı bugün oyuna farklı bir taktikle çıktı. Nedir bunlar. ( ona arı kondu, Ayakkabı bağcığı çıktı, saçı bozuldu vb.) daha onca gereksiz ve Fair-Play hareketine uygun olmayan gereksiz davranışlar. Kendilerini o kadar çok soğutuyorlar ki, haberleri yokmu var elbette ama ordaki asıl amaç o ödülü kazanmak.

Ünlüler takımından nefret ediyorum. nedenleri ile sıralamam gerekirse;

Hakan: Kendisi o kadar çok iki yüzlü birisi ki, Aynı dakika içinde her tarafta bulunuyor. kafasında kurguladığı oyunu, adada en yakınlarım dediği, Serenay ve Doğukan'a karşı oynuyor ama haberleri yok. Merve kurnaz olduğu için her şeyi görüp söylüyor ama gruplaşma olduğundan dolayı inanmıyor gariplerim.

Merve: Her gördüğümde sinir katsayımı artıran ve psikolojimi bozacak o çirkin gülüşü ile, yanında yer alanların oyunda başarılı olamadıkları halde onlara ses çıkarmayıp, aksine o kişiyle herkesi küçük görmeler, yersiz şakalar, ( Hişş. Gönüllüler Yemek mi yemek istiyorsunuz, o zaman oturun birbirinizi yiyin :) elenmesini dört gözle bekliyorum.

Serenay: Daha 21 yaşında olan bu kızımız, geçen sene Merve'nin tongasına düşüp elenmesiyle biten serüvenine bu sene yine onunla devam ediyor. Performansıyla göz dolduran bir yarışmacı hakkını vermek lazım. Ama dokunulmazlık oyununu kaybettikleri hafta kameralara oynayıp yok benim anam böyle yok benim anam şöyle deyip yersiz yersiz ağlamalarda bulunması iyice gıcığıma gitti. Birde oyunlarda oynadın kazandın eyvallah ta, sen bir kızsın ya o yersiz hareketler nedir ya. yok işaret parmağını öpmek, yok kalçandan çubuk geçirmek. Takım arkadaşlarına hadi oğlum, hadi kızım ne bu ya. İyice bozdun kendini. inşallah elenirsin.

Berna: Hayatımda böyle gereksiz ve boş konuşan bir Survivor yarışmacısı daha görmedim ben. Oyuna çıkıyorlar, Hadi Seranay, Hadi Merve, Hadi Hakan deyip oyuna 5-0 önde başlıyorlar. tabi üstünlüğün vermiş olduğu rahatlık nedeniyle rahat rahat hareketler, kendilerini salmalar, yok bu oyun bizim. Ama 5-0'dan oyunu verdiklerinde boş boş ağlamalar, ona buna kızmalar, herkes bir sayı alsın mantığı, ve en son yaptığı hareketle iyice gözümden düştün kızım. Neydi hatırlayalım: oyun sırasında Hadi berna diye destek veren takım arkadaşlarına, sizden bir ricam var, rakibime düştü, geride kaldı gibi iğneleyici laflar söyleyin. Bu nedir lan.


Anıl: Survivor'ın başında geçirdiği sakatlık nedeniyle bir kaç ay oyunlarda oynayamayan Anıl. İyileştikten sonra Ben ne Hilmi'den Ne Hasan'dan Ne Turabi'den korkarım hepsiyle oynarım ve sayımı alırım demişti. Ama bu aralar alamadığı sayıları yüzüne vurulunca sakatlıktan bahsedip durmadan bıktım Anıl. Oyunu alamadı. Bacağım ağrıyor. oyunu aldı. Takımım için. Aaaaaaaaaa.

Doğukan: Bu Abime lafım yok. Takım arkadaşları biraz hareketli ol, takımı destekle, bağır, çağır dese de, Doğukan abimiz başından beri öyle, önceden sesini çıkarmayanlara bu yapısı şimdi batıyorsa İstanbul'a dönüş biletiniz Acun Bey'de. Açık söylemek gerekirse Ünlüler takımından Kıbrıs'a gitmeyi hak eden tek yarışmacı. Allah yardımcın olsun.

Hiç yorum yok

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.