Find Us OIn Facebook


Bu yıl 19.düzenlenen Kral Tv Türkiye Müzik Ödülleri sahiplerini buldu.

İstanbul Kongre Merkezin'de yapılan Türkiye Müzik Ödülleri başlangıçta Murat Boz'un açılış şarkısı ile bomba gibi bir giriş yaptı.

Deniz Akkaya ve Öykü Serter'in sunduğu Müzik Ödülleri'ne ilgi hayli büyüktü. 200'den fazla jüri ve 4 Milyona yakın oy kullanılan yarışmanın kazananları belli oldu.

İste sonuçlar



EN İYİ ŞARKI ::::::::> Katılmıyorum
Demet Akalın - Türkan


EN İYİ ALBÜM ::::::::> Katılıyorum
Mustafa Ceceli - Es


EN İYİ KADIN SANATÇI ::::::::> Katılıyorum
Göksel


EN İYİ ERKEK SANATÇI ::::::::> Katılıyorum
Mustafa Ceceli


EN İYİ GRUP ::::::::> Katılıyorum
Seksendört


EN İYİ KLİP ::::::::> Katılıyorum
Ziynet Sali - Herşey Güzel Olacak


EN İYİ PROJE::::::::> Katılıyorum
Orhan Gencebay İle Bir Ömür


EN İYİ REMİX ŞARKI  ::::::::> Katılmıyorum
Erdem Kınay - Geri Dönüş Olsa


EN İYİ ÇIKIŞ 
::::::::> Katılıyorum
Erdem Kınay


EN İYİ DİZİ MÜZİĞİ ::::::::> Katılmıyorum
Muhteşem Yüzyıl


EN İYİ FİLM MÜZİĞİ ::::::::> Katılmıyorum
Evim Sensin


EN İYİ DÜET ::::::::> Katılıyorum
Emre Aydın & Gülden Mutlu - Soğuk Odalar


EN İYİ SİNGLE ::::::::> Katılıyorum
Emre Aydın - Beni Biraz Böyle Hatırla 

Post a Comment

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Daha yeni Daha eski