Find Us OIn Facebook

Pazar günü bir film patlatmadan geçer mi ? Hiç

Geçmez tabi. bende Google amcanın sayesinde yorumlar ve puanlara bakarak bir film izlemeye karar verdim.

Komedi,Dram, Fantastik tarzı değilde, böyle eski dönemleri anlatan bir tür savaş filmi esti aklıma. Ve Buldum film buydu.'' Kapıdaki Düşman''

İyi ki izlemişim diyorum ve şuan yazarken bile filmin etkisiyle yazıyorum.

Vasili Zaitsev adında kendini kanıtlamış bir Rus keskin nişancısı kaybetmek üzere oldukları savaşı adeta kendi lehine çevirmişti. aklı ve mantığıyla hareket eden vasili Düşman'ın yetkili isimleri öldürüp savunma zincirini koparmak için büyük bir savaşın içinde buluyor kendini. Öldürdüğü her düşman onu bir kez daha tanınan ünlü biri yapıyordu. buna dur demek isteyen naziler en iyi keskin nişancısı Binbaşı Konig ile anlaşıp Vasili'yi ortadan kaldırmak istiyorlardı. işte film bundan sonra başlıyor. Film savaşın aksine İki keskin nişancının kim daha iyi mücadelesini gözler önüne seriyor. Film Oldukça hoşuma gitti. Böyle kaliteli filmleri izledikten sonra mutlu oluyorum yaa.


PUANIM:10/8.9


Filmi izlemek için girdiğim sinema sitelerinde film hakkında olumsuz yorum neredeyse göremedim desem yeridir.

Post a Comment

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Daha yeni Daha eski