Find Us OIn Facebook


Artık kötü konuşacağım kusuruma bakmayın ama başlıkta belirttiğim gibi bıktım artık bu veletlerden.

Gerçekten o kadar can sıkıcı olmaya başladılar ki insanı çileden çıkartıyorlar.

Kasdetmiş olduğum oyun League Of Legends

Hergün 20 ye yakın maç yapıyorum ve alıştım artık. Oynadığım her iki oyundan birinde veletin birisi çıkıp karşı takımı feedliyor (besliyor) ve o an oynadığım büyük heyecan kaçıyor ve bırakıyorum oyunu. Pazar günü işten uzak açayım bir League Of Legends'de bir maç atayım dedim ama bugün sabrımın son noktasına geldim.

Sup olarak başladığım oyunda yanımda oynayacak olan nişancı karakteri Twitch adlı şampiyonu aldı. Daha oyuna girmeden vukuat gitmiş hareket hızı ve ışınlan büyüsü almış. oyuna girdikten sonra gördüm ama çok geçti anlamıştım feedleyeceğini. Neyse bir umut dedim belki iş yapar başladık oyuna ve rakibin canı azaldı diye kovalamaya başladı ve kuleye dank etti orada ilk kanı döktü. Neyse hemen doğup tekrar ışınlan büyüsü ile kulenin tam altındaki minyonu seçmiş ve geldi 2 kule vurdu birde canı yarıda olan Morgana. ne oldu 3 dakikada 0/2/0 olarak başladı oyuna ve haliyle bizde 2-0 geride. Ama takımda kimsenin sesi çıkmıyor neden yapıyorsun salak mısın vb. küfürler. aslında edilmesi gereken kişi böylelerdir ama biz nedense çatışmada şanssızlık yada takım savaşında ölen adamlara sövüyoruz. Neyse gerideyiz 2-0 yine doğdu ve yürüyerek geldi. ben bu arada kule altı koruyorum gelene kadar. Ümit yok ama bekliyor insan işte diğer koridorlardan kasan çıkarsa rahatlarız diye. Neyse 15 dakikayı geride bıraktık ve Twitch'in almış olduğu ilk item Savaşçı çizmeleri ve birde efsun olarak çeviklik basmış. Orada dedim Allah seni bildiği gibi yapsın. Utanmadan cevap yazıyor. neyse dedim yine küfür etmeyecem değmez bunlara ve daha sonra ilk çıktığı item Runaan'ın Kasırgası oldu. Oynayanlar bilir League of Legends'de en fazla saldırı hızına sahip şampiyonlardan birisi zaten Twitch ama o yinede ıslarla Ebedi Kılıç, Kanasusamış gibi nişancıların olmazsa olmazı itemleri kasacağı yerde böyle yapınca benim devreler yandı ve Base atıp bekledim oyunun bitmesini hiç oynamadım. Asıl beni deli eden şey ise Twitch dediğim karaktersiz karakterin 3/12/5 giderken ben afg kaldım diye bana report please demesi yok muydu bitirdi beni ve küfür edip arkaplana aldım oyunu.

Buradan Riot Games'e sesleniyorum. Report sistemi diye lanet bir sistem geliştirdiniz bari arkasında durun. Edilen şikayetlere göz atıp haksız olanlara süresiz banlamanız gerektiğini düşünüyorum.
Ama kime diyorum Riot Games bu az önceki dediğim veletleri banladığı taktirde cebine giren parada yarı yarıya düşecek göze alır mı hiç. gerçekten çok ayıp ediyorsunuz. Çok.

Post a Comment

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Daha yeni Daha eski