Find Us OIn Facebook


Merhaba değerli arkadaşlar, Öncelikle Hepinizin Ramazan Bayramı kutlu olsun. çok uzun bir aradan sonra yine aktif bir şekilde yayınlarımıza başladık. yayın yapmak için birçok başlık buldum ve bugün sizler için Ankara'da bulunan ve en büyük camii özelliğini taşıyan Kocatepe Camii'nde gördüğüm ve üzüldüğüm bir durumu anlatacağım.

Geçen gün, Mübarek kadir gecesi'nde Kocatepe Camii'nde teravih namazına gidelim dedik ve arkadaşlarımla beraber İftar'dan sonra koyulduk yola.

Ankara'da oturmama rağmen Kocatepe Camii'ne hayatımda 2 kere gitmiştim ve bu 3. olmuştu. Bu sefer gittiğimde bayağı bir değiştiğini ve eski haline nazaran biraz daha güzel durduğunu falan fark ettim ve de daha büyük olduğunu. Neyse bir 10 dakika falan geciktik teravihe derken geldik, abdest aldık namaza duracağız içerde yer yok, tıklım tıklım dolu. herkes o mübarek günde 1 duaya 1000 sevap yazılan gece'de hepsi Camii'lere akın akın gelmiş. Allah razı olsun.

Bizde abdesti aldık sonradan gelen herkes dışarıya geçiyor derken, camii içinde abdest alma yerine yakın yerlerde 5-6 tane adam işi bulmuş, namaz için kağıt satıyor. yani içerde yer kalmadığı için mecbur namaz kılacak ve dışarıda kılacak diye onunda fırsatını bulup, sermayeye dökmüşler ve bu benim canımı bir hayli sıktı.

Her Cuma namazlarında yada 5 vakit namazlarda, camii çıkışlarında sürekli bilmem şu camiye yardım bilmem şuraya yardım diye diye bütün parayı topluyorsun ama Kadir gecesi gibi bir günde ise o kağıtları Diyanet işleri olarak sen ücretsiz olarak dağıtmıyorsun ayıp ya.

Hayır o kağıtları ücretsiz olarak verince bizler alıp uçak yapıp uçuracak halimiz yok, biz oraya ibadete gelmişiz, Camii dolmuş taşmış eyvallah ama dışarıya çıkanlar için koskoca Diyanet işleri olarak buna bir önlem alman gerekirken, dışardan 3-5 adama veriyorsun ben uğraşmayım diye adamlar peynir ekmek gibi satıyor, sende ondan payını alıyorsun. 

Kusura bakmayın ama Camii gibi güzel ve kutsal yerlerde bize hep adaleti, doğruluğu, insanlığı öğretirken, siz oralarda her şeyi kazanca döküyorsunuz ama başka bir yere camii yapılacak olduğu zamanda, sanki diyanet işleri masrafları karşılamıyor gibi, insanlardan yardım topluyorsunuz.

biz o kuru kağıda 5 kişi 10 lira para verdik, ben işin 10 lirasında değilim, tanesi 2 liraya geliyor, ben oradan çıkınca 50 lira harcıyorum ama önemli olan o camii'ye bizi toplayıp, bize verdiğiniz vaatleri kendinizde biraz dinleyip uyması lazım.


Yazıkkk ya gerçekten.

Post a Comment

Yapmış olduğunuz her yorumu aynı gün inceleyip sizlere sorunuzun altında cevap olarak dönüş yapılacaktır.

Bizi takip ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Daha yeni Daha eski